L'Ajuntament de Vic acaba de posar en marxa la campanya turística ‘Vic, slow city’, on es desgranen els principals atractius de la capital d'Osona, que es presenta com una ciutat potent en els terrenys cultural i artístic, i amb un patrimoni molt ric.
Els vídeos, que es difondran a través dels comptes de Facebook i Instagram de Vic Turisme, són els pilars de la campanya turística, que mostra la ciutat com un destí geogràficament proper a Barcelona però que fa de la tranquil·litat una marca pròpia, en contraposició a l’estrès de la capital catalana. Els vídeos de la campanya van dirigits a tres tipus de visitant: joves, famílies i gent gran.
Tranquil·la però dinàmica
El concepte 'slow city' evoca una ciutat tranquil·la, amb un espai públic extraordinari, molt dinàmica comercialment, universitària i amb una gastronomia de gran qualitat. El resultat és una campanya emocional, que es transmet fàcilment en qualsevol llengua o, fins i tot, sense àudio.
La primavera i la tardor, més intenses
Segons les dades recollides per l'Oficina de Turisme de Vic els darrers anys, se sap que la primavera i la tardor són les estacions preferides pels turistes per visitar la ciutat, perquè coincideix amb les èpoques de major activitat social i cultural, i també per les condicions climàtiques. I durant aquestes estacions es reforçarà la campanya.
Balanç de visitants del 2018
L’any 2018 l’Oficina de Turisme va atendre 27.434 visitants, principalment d’Espanya i Catalunya (75%), seguits per França (10%). Més d’una vintena de països diferents com Alemanya, Bèlgica, Estats Units, Itàlia, Holanda o Regne Unit, representen el 15% del total.
T'ha agradat aquesta proposta? Si la resposta és sí, has de saber que a la revista en trobaràs més i diferents. Per això t'animem a subscriure't a DESCOBRIR, si és que encara no ho has fet.
Volem créixer i volem fer-ho amb tu.