Cruïlla DO Terra Alta, vins i música en un entorn únic

Oques Grasses, Gertrudis, Figa Flawas, El Pony Menut i la Dj Trapella actuaran a la segona edició del festival

Autor:
Redacció Descobrir
Escenari del Cruïlla DO Terra Alta a Batea
Escenari del Cruïlla DO Terra Alta a Batea FOTO: Consell Regulador DO Terra Alta - Xavi Torrent
20 de març de 2024
El cap de setmana del 20 i 21 d’abril arribarà a Batea la segona edició del Cruïlla DO Terra Alta. Un festival que omplirà la comarca de música, festa i cultura amb un cartell de luxe. El dissabte 20 tindreu l’oportunitat de gaudir en directe del nou disc d’Oques Grasses, els cap de cartell d’aquesta segona edició, i, el mateix dia, actuarà també el grup Gertrudis, que celebren vint anys del seu debut i fan la gira de comiat. Diumenge serà el dia per a tota la família, amb l’actuació del Pony Menut, la versió per als més petits del Pony Pisador, que compartiran escenari amb el duet Figa Flawas.

L’altre gran protagonista del festival serà el vi DO Terra Alta, que estarà molt present durant tot el cap de setmana a l’espai Village, la zona per descansar i recuperar forces, tot gaudint dels vins de la DO Terra Alta i de les diferents propostes gastronòmiques de proximitat, així com de la música de la Dj Trapella, que serà l’encarregada d’amenitzar la zona.

Primavera DO Terra Alta
Aquesta segona edició del Cruïlla DO Terra Alta s’emmarca en la celebració de la Primavera DO Terra Alta, que concentrarà en aquella setmana diverses activitats enoculturals a diferents municipis del territori per tal de seguir sent un projecte totalment inclusiu i de comarca. Així, coincidint amb la celebració del festival, dissabte 20, a Batea, tindrà lloc una nova edició de la Mostra de Vins DO Terra Alta que, al llarg de tot el dia, permetrà als assistents maridar els vins de la DO amb diferents propostes culturals d’artistes de les Terres de l’Ebre. Durant la setmana hi haurà diferents activitats enoturístiques, amb epicentre a Horta de San Joan, lligades a promocionar la Ruta del Vi DO Terra Alta, així com la gala de lliurament dels premis del Concurs de Vins amb DO Terra Alta, que tindrà lloc a l’església del Poble Vell de Corbera d’Ebre, i que es completarà amb un concert previ al Cruïlla DO Terra Alta.

Més informació
Reserva d’entrades a la web del festival.