‘Descobrir’ guanya el premi a millor publicació de l’any

L’Associació de Publicacions Periòdiques en Català (APPEC) ha guardonat ‘Descobrir’ com a millor publicació en la categoria de revista

L'APPEC ha guardonat el ‘Descobrir’ com a millor publicació en la categoria de revista
L'APPEC ha guardonat el ‘Descobrir’ com a millor publicació en la categoria de revista FOTO: Maria Rosa Vila
28 d'octubre de 2024
Guardar a favorits

El Descobrir ha guanyat el premi a millor publicació en la categoria de revista de la Nit de les Revistes i la Premsa en Català, que organitza l'APPEC. Es tracta d’una gala que enguany celebra la seva vint-i-quatrena edició i que cada any aglutina el sector comunicatiu del país i reconeix el treball dels mitjans de comunicació en català. Aquesta edició, el lliurament de premis tindrà lloc el dimecres 6 de novembre, al casino l’Aliança del Poblenou, a Barcelona.

Segons l’APPEC, el Jurat de la Nit valora de Descobrir “el treball incansable per mostrar la bellesa de la nostra terra amb un compromís ferm amb el turisme responsable i sostenible” i també destaca de la revista que té “un disseny elegant i un tractament gràfic impecable perquè cada pàgina sigui un reclam per la següent, sense oblidar que presenta el territori d’una forma inèdita i atractiva per al lector”.

Altres mitjans també han guanyat el premi a millor publicació, com el diari Ara, en la categoria de Premsa Diària; Som Rurals, en l’àmbit de Premsa no Diària, i El Vallenc, en la branca de Digital.