La marca ‘Ara Lleida’ es redissenya

És la imatge corporativa del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida

Nou logo d'Ara Lleida
Nou logo d'Ara Lleida
23 de febrer de 2011
Guardar a favorits
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha canviat la imatge corporativa; ha redissenyat la marca ‘Ara Lleida’, que s’aplicarà a Catalunya, i incorpora el ‘Visit Lleida’, que serà d’aplicació a la resta de l’Estat i en l’àmbit internacional. La imatge nova, dotada de més frescor, agilitat, versatilitat i color, ha de servir per continuar posicionant amb més força el turisme de Lleida tant en l’àmbit estatal com en la seva projecció internacional.

La marca ‘Ara Lleida’ ha estat associada a la promoció turística del Pirineu i les Terres de Lleida des de l’any 1989, any en què es va constituir, a l’estany Gento, al Pallars Jussà, el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. D’aleshores ençà, aquesta marca s’ha mantingut inalterable, amb el mateix grafisme.

Ara, 22 anys després, el Patronat de Turisme ha fet un canvi d’imatge de la marca amb un redisseny més fresc i flexible i amb més vitalitat. El principal canvi que s’introdueix és la incorporació de ‘Visit Lleida’, una imatge de marca més global que permetrà posicionar millor la marca i atreure nous visitants tant en l’àmbit estatal com internacional.

La implementació de les dues marques es farà de manera progressiva en la mesura que es facin les noves accions promocionals. El material de papereria i fullets i la seva adaptació es faran de manera simultània a la reedició d’exemplars, sense que el redisseny de la marca representi una despesa addicional.