Les Tres Bessones promocionen el turisme familiar

Són les protagonistes d’una aplicació per a iPad i iPhone que promociona les destinacions de turisme familiar catalanes

L'aplicació per a l'Ipad té com a protagonistes Les Tres Bessones
L'aplicació per a l'Ipad té com a protagonistes Les Tres Bessones
26 d'agost de 2011
Guardar a favorits
L’Anna, la Teresa i l‘Helena, les bessones més famoses del país, han desembarcat a l’Apple Store per promocionar la marca Destinació de Turisme Familiar (DTF) de Catalunya. Ho han fet gràcies a l’aplicació VisitCatalonia, disponible tant per a iPhone com per a iPad i que es pot descarregar en vuit idiomes.

L’objectiu de la creació d’aquesta aplicació, que és gratuïta, és promocionar les destinacions turístiques en vuit idiomes diferents: català, castellà, anglès, francès, alemany, italià, portuguès i holandès. Per a l’iPad l’aplicació consisteix en diverses il·lustracions corresponents a les destinacions amb la marca DTF, que els més petits de la família podran pintar. L’iPhone, per la seva banda, ofereix il·lustracions que formen un trencaclosques. Tot això, complementat amb un mapa, un vídeo i informació sobre les destinacions.

En els primers 15 dies a l’Apple Store, l’aplicació ha tingut més de 1.800 descàrregues a tot el món. El país que més se l’ha descarregat ha estat la Xina (20%), seguida dels Estats Units (18%) i d’Espanya (14%).