Neix el Cercle de Turisme, una comunitat virtual del sector turístic

Els agents hi intercanviaran informació i propostes per generar més oferta a les comarques de Barcelona

Raïm
Raïm
27 de novembre de 2012
Guardar a favorits
S’acaba de crear el Cercle de Turisme, una comunitat virtual que permetrà a partir de gener del 2013 promoure la destinació ‘Barcelona és molt més’. La plataforma ha nascut a l’empara de la Diputació de Barcelona i té per objectiu impulsar la participació de les empreses del sector turístic en la promoció col·lectiva dels seus productes i les seves destinacions.

És una nova eina de treball per a les comarques de Barcelona on es posaran en contacte l’oferta i la demanda, el sector públic i el privat, per crear més productes i generar més oferta i dinamitzar-la en forma de promocions.

El nou entorn de treball permetrà sumar experiències. És un nou projecte cooperatiu públic i privat que permetrà als agents turístics implicar-se d'una manera molt més activa: per una banda, rebent informació, i per l'altra, aportant o recollint idees i propostes d'accions de promoció, de manera que els ens públics i privats que en formen part les puguin posar en pràctica.

Dins del Cercle de Turisme s'han creat diferents taules de treball temàtiques: turisme rural, enoturisme, hotels, modernisme, Barcelona Province Convention Bureau, golf i càmpings.

Hi ha altres taules de treball que s'estan constituint: turisme religiós, cultura i patrimoni, salut i benestar, turisme esportiu, natura i ecoturisme, gastronomia, sol i platja i turisme de luxe.