La natura, el patrimoni i el producte de qualitat i proximitat són els objectius de “Respira Montblanc”, una iniciativa sorgida durant el confinament i promoguda per representants del sector turístic privat i l’Ajuntament de Montblanc. D’entrada, el projecte destacarà els establiments o empreses turístiques que s’hi adhereixin de manera voluntària i es comprometin a complir el decàleg de requisits indispensables establerts per formar-ne part. Deu compromisos clau en l’activitat turística, tant en el present com en el futur: compromís amb el viatger, amb el medi ambient, amb el territori, amb els productors locals, amb les tradicions i els esdeveniments, amb la comunitat local, amb les garanties sanitàries, amb el sector turístic i amb la destinació turística, amb la comunicació clara i transparent, i amb la qualitat.
En el futur, la iniciativa aspira a convertir-se en una plataforma on els viatgers puguin trobar i contractar productes turístics singulars. La idea és que s’hi puguin cercar allotjaments, però també esdeveniments i productes enogastronòmics artesanals. A més, els establiments adherits seran auditats i avaluats cada any i rebran un distintiu “Respira Montblanc” de l’any en curs.
Per fer conèixer el projecte s’ha fet un vídeo promocional a càrrec del realitzador montblanquí, Víctor Torija. L’aparició de paisatges singulars i variats, els monuments patrimonials més reconeguts de la marca Montblanc Medieval, i també la presentació d’activitats a la natura i l’ús del producte de proximitat, són alguns dels elements que s’han utilitzat per presentar aquest projecte.
Podeu trobar més informació a la web de Montblanc Medieval
En el futur, la iniciativa aspira a convertir-se en una plataforma on els viatgers puguin trobar i contractar productes turístics singulars. La idea és que s’hi puguin cercar allotjaments, però també esdeveniments i productes enogastronòmics artesanals. A més, els establiments adherits seran auditats i avaluats cada any i rebran un distintiu “Respira Montblanc” de l’any en curs.
Per fer conèixer el projecte s’ha fet un vídeo promocional a càrrec del realitzador montblanquí, Víctor Torija. L’aparició de paisatges singulars i variats, els monuments patrimonials més reconeguts de la marca Montblanc Medieval, i també la presentació d’activitats a la natura i l’ús del producte de proximitat, són alguns dels elements que s’han utilitzat per presentar aquest projecte.
Podeu trobar més informació a la web de Montblanc Medieval