208

Juny2015

Collsacabra

Les vistes més espectaculars de la Catalunya Central

Portada Collsacabra - Descobrir 208

Reportatges

Dossier central

Collsacabra

Viure i veure

Rutes

Camins rurals de Maó
Ruta a peu

Un passeig per camins rurals de Maó

A peu o amb bicicleta, aquest itinerari de quinze quilòmetres entre Sant Climent i el poblat de Torelló ens convida a descobrir elements etnològics i arqueològics en una zona de planura al migjorn menorquí.

Ruta amb bici

L'esclat del verd de camí al Pilar d'Almenara

L'Urgell és una comarca amb escasses elevacions, però per poques que n'hi hagi, enfilem amunt cap al cim més alt, el Pilar d'Almenara, a poc més de 450 m, i gaudim d'una vista magnífica.

Ruta amb nens

Juguem i aprenem al pulmó verd i a la talaia de Solsona

El parc de la Mare de la Font és la zona de lleure més emblemàtica de la capital del Solsonès. Allí podem conèixer els bolets més comuns de casa nostra a través d'una curiosa gimcana i fins a una trentena d'espècies vegetals. I si pugem a Castellvell, ens aproximarem també a la història del poblat ibèric que s'hi va assentar.