Des de l’any 2009 s’està desenvolupant la marca Muntanyes de la Costa Daurada, que vol incidir en el potencial turístic d’aquest litoral i complementar-lo amb l’oferta d’interior natural i paisatgística, tan propera i, alhora, tan desconeguda. La nova marca turística pretén estructurar l’oferta al voltant dels atractius naturals, monumentals, culturals i gastronòmics de 19 municipis de muntanya i d’interior de les comarques tarragonines i inclou, des del mes de febrer, el web Muntanyescostadaurada.cat, on es podran trobar els principals recursos i serveis turístics de la zona. Hi destaquen les propostes d’activitats (llocs d’interès, rutes a peu, amb BTT, ‘touring’, visites guiades, etc.), però també s’ha concebut perquè permeti als usuaris interactuar i participar a través de l’enviament de vídeos, fotos, propostes de rutes, etc.
Lligats a aquesta marca turística, durant el 2011 es crearan el Centre d’Interpretació dels Fruits del Camp, a Riudecanyes; el Centre Públic d’Escalada, a Arbolí, on es donarà a conèixer aquest esport força desconegut, i el Punt d’Acollida i d’Informació Natural i Etnogràfic de la Serra de Llaberia, a Pratdip.
Aquesta xarxa de petits centres d’interpretació ajudarà a explicar el territori i a fer-lo més atractiu als turistes, però també permetrà crear un flux de visitants per tot l’interior del Baix Camp.
La creació de la marca Muntanyes de la Costa Daurada coincideix amb l’aparició als quioscos del número de la revista DESCOBRIR dedicat a les Serres del Mestral.
T'ha agradat aquesta proposta? Si la resposta és sí, has de saber que a la revista en trobaràs més i diferents. Per això t'animem a subscriure't a DESCOBRIR, si és que encara no ho has fet.
Volem créixer i volem fer-ho amb tu.